Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smutek
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 9.12.2010 (07:00:03)


 zuska janis (Občasný) - 13.12.2010 > Sartori> nenutim nikoho cist me vytvory, pouze se chci podelit o sve vytvory, resp. pocity pres ne vypustene ven. a jak jsem psala jinde, o kvalite se prit ani neminim, nejde me o soucet bodu a doporuceni. jeste jednou: to co obhajuji je, ze si tady kazdy muze zverejnit cokoliv, co poklada za svou tvorbu, bez toho aby mu bylo doporuceno hazet to do odpadkoveho kose a aby byl prohlasovan za hloupeho a trapneho.
nikde neni na totemu napsano, ze se muze zverejnovat pouze kvalitni tvorba, ktera pripadne aspiruje na vyhru v nejake soutezi (mimochodem v zivote jsem se do zadne literarni souteze neprihlasila, takze bych si myslela buhvijak jsou me dila nadprumer, to si opravdu nemyslim). na ikone totemu je "píšeš? kreslíš? fotíš? tvoříš?" ja si odpovedela ano, tak publikuji. nic vic.
to ze to hodnotis jako podprumer, ok, v poho, taky beru a bud me to donuti se zlepsit, nebo casem mozna prestanu publikovat. zatim mam potrebu sdilet.
a to ze jsou podobne texty na kazdem blogu nactiletych (naivnich) slecen pod 15 let? nevadi, i naivni umeni ma svuj puvab, nekdo ho odsoudi, nekdo se pousmeje, jiny vzpomina na svou naivni dobu s nostalgii (a je jedno, jestli byla v 15, 20 nebo 30 letech).
a s hodnocenim - no chyba - uz zaklikavat hlubsi kritiku nebudu (u prispevku ktere cekaji na zverejneni to uz ale nedovedu napravit) a pokud ma nekdo potrebu pridelovat body, daji se pridelit vzdy, byt jen jeden
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zuska janis
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter