Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
statarce
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (18:00:00)


 Bajata (Občasný) - 23.4.2011 > Uther Pendragon> ...no vidíš...já, a nejen já, zase tvrdím, že Zabicka, pokud máš na mysli Zabicku co malovala obrázek pro básničku pro děti ode mě, je nejen 10x, ale pro tvorbu pro děti NENAHRADITELNÁ JEN TAK NĚKÝM.
tAKY ZÁBAVU SI PŘEDSTAVUJU O NĚCO JINAK, NEŽ CO NABÍZÍ autor Vánoce.
Byl jsem u něho už předtím než se vyjádřil k obrázku a básničce, a byl jsem dost hodně znechucenej. Nicméně jsem se nevyjádřil, protože je skupina lidí, kteří to vyhledávají. Tak proč to hanět když se jim to líbí.
Na něj jsem reagoval jen proto, že napadnul Zabicku.
Je arogantní a pro mě slizkej.
Tyhle lidi, kteří takhle obtěžovali veřejnost kterou to nezajímá, jsme třískali. Pak je stát povolil po ,,slavné" Havlově revolluci oficiálně a tak se začli roztahovat. Pokud se nezačnou chovat jinak...dáme se s bývalou partou zase dohromady.
Jestli budou někoho obtěžovat a vyjadřovat se o lidech kteří si jich nevšímají tak jako to udělal vánoce... vylezeme stejně jako oni ze svých ulit.

Mají na vybranou...buď si ty své ,,aktivity" budou provádět ve svém soukromí...a vše bude v pohodě... nebo budou dělat to co udělal Vánoce.

Jestli je Vánoce takovej frajer jak se vydává...tak bych se s ním rád sešel. Nejdřív jen tak, na pokec. Třeba na pivko.
Klidně zajdu i mezi ně...Abych ho poznal doopravdy. Ne jen virtuálně. Doufám že bude schopný vysvětlit a obhájit své jednání a výrazy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter