Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Spadl myč oken do růží
Autor: Pozor stín (Občasný) - publikováno 15.9.2009 (09:07:44)


 Pozor stín (Občasný) - 7.5.2011 > invisible> Ono se ovšem řekne třeba i černá. Copak moje černá a tvoje černá jasou dvě stejné černé, myslím na vlas? Třeba ta tvá je spíš jako moje barva tmavě modrýho plyše, ze kterýho právě teď někdo vstal. Zdání a iluze. Ano, to jsou axiomy, ke kterým je možno se co nejpřesněji přibližovat, jak se sobě přibližují vesmírné celky. Nejsem hvězdář, ale myslím, že taková jedna hrst plná galaxií se potkává s dalšími deseti v náhodném a oslňujícím tanci a celé je to krásně přesné ve své vlastní logice. Ale to není naše logika příčiny a důsledku, nekauzální a o to efektnější logika. Tomu je tady podobná akorát poezie. A že já píšu takový věci epický a blbě ještě (dal jsem si retrospektívu) tak stejně jako bych z toho psaní (ne už tolik z výsledku) cejtil převisy nad za okolo jazyka. Jako bych psal odpověď do ankety proč píšu, ani nevím, proč TO píšu tobě, ale nezlob se (nebo se zlob), já to musel vyndat, mé neutrum koukám jde do kopru, no nic, opravovat to nebudu. kdyžtak mě smázni. ahoj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pozor stín
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter