Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nevím...hm hm
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 14.5.2011 (10:39:36)


 #posledny (Občasný) - 20.5.2011 > lstejskal> po prve - nazov je to, pod cim sa to prerzentuje v hlavnom zozname, kde je napisane,ze nazov musi byt ten isty,co by sa pouzil hocikde inde? nazov pokojne moze byt ta jedna hviezdicka, co na mna posobi celkom zivo, vzhladom na zauzivane tri hviezdicky..alebo aj bez nazvu,co je tiez legitimny nazov v poezii...

preco volny vers? ospravedlnenie absencie rymu? wau :-) myslel som,ze to su len myty o ludoch,co si dodnes neuvedomili rovnost volneho a viazaneho versa, ale vidim,ze nie...tak len pre info - volny vers nemusi nic ospravedlnovat. a vonkoncom nie absenciu rymov. a len pre info - ak take nieco povies ludom,ktori sa skutocne vyznaju v literature, bud ta vysmeju tak,az ti bude luto, alebo ta oznacia za dilentanta. tak to, prosim, prehodnot - a nie, nevravim to preto,aby som ta urazil...ale len kvoli diskusii...volny vers je forma, ktoru autor voli v zavislosti na sebe. ver mi,ze len preto,ze sa mi dnes nechce, pisem volny vers a inokedy viazany. to je proste blbost. a strasna. volny vers je tazka forma a tazak forma je aj vers viazany, proste s tymto nazorom cuvni, inak budes na posmech.

to zaujatie obrazom - tu sa dostaneme k prvej veci,co je na tom skvela...ty proste hladas spojenie, ktore bude co najviac zaujimave, nech uz ma napln akokolvek...ale to nie je o tom...sam som na tom fungoval a obcas sa mi este cosi fakt zapaci aj takto, ale text ma byt v prvom rade "plny", nema byt len exhibiciou slov...takze obraz je to vyborny, nenasilny a vypovedny...

kde ty koncis, ja zacinam...alebo ako to...nemozes cakat pointu na striebornom podnose,to proste nie je fun,tato basen je viac o dozneni ako o tom,co si precitas...

v druhej basni som zhodnotil,ze mi nesedi zaver - co sa ale tyka tvojej myslienky, ona je fakt hlboka, len ju nechces vidiet...ide prave o samotny zavoj - ak si mozem tipnut...ide o to,ze svatba ma byt tvoj stastny den, ale musis zdvihnut zavoj, odvazit sa k tomu a vidiet na cloveka,ktory tym stastim ma byt a niekedy je to strasne narocne - najst na to odvahu, je v tom myslienka zrkadlenia vidienia ludi,ktori proste maju casto strach byt stastni...co je pre mna fakt good myslienka, ci nie?

takze - co je na tom skvele? velmi dobre zvladnuta basnicka skratka, zovrete podanie, nevtierava a pritom ucelna obraznost (nie samoucelna), fajn myslienka...staci?
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli #posledny
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter