Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nevím...hm hm
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 14.5.2011 (10:39:36)


 #posledny (Občasný) - 21.5.2011 > lstejskal> Zacnem od konca - rozbor si tu nahodil ty,ze to nema ziadnu myslienku...tak sa rozhodnes? bud potom nerob rozbory ani ty, alebo prijmi,ze na to ma niekto iny nazor...hm hm

tvoje chapenie volneho versa je akosi privelmi zvlastne - pleties piate cez deviate, pleties tu honzu, pleties tu obrazy, ale uceleny pohlad chyba.

jedine s cim sa da suhlasit je toto: spousta lidí si pojmem volný verš představí: napíšu, co mě tak zrovna napadne, rozdělím to do řádků a mám báseň. To není poezie.

to beriem

len potom sa ti to rozsypa - zvlast v tomto: Takže neříkám, co mi podsouváš, že báseň nutně musí mít rýmy a nějakou formu. ak nehovoris,ze basen nemusi mat formu a predtym tvrdis,ze niekto len seka slova do kvaziversov, sam si skaces po jazyku.

specificky rytmus nebo ani to ne - potom sa nevyznas vo volnom versi, pretoze bez rytmu sa proste dalej nepohnes, to sa neda,ze basen rytmus nema..dokonca proza musi mat svoj rytmus a len to,ze je zly, neznamena,ze tam ziadny nie je. To proste neco skor spada do filozofie ako do poezie.

tak asi tak.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli #posledny
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter