Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je smrt
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 30.7.2011 (10:46:27)


Bajata (Občasný) - 2.8.2011 > Ahoj,
přemýšlíš o své? Nebo celkově.
Protože smrt je také vysvobození, úleva, pojem po kterém touží mnoho lidí. Přiznávám že z lásky k nim bych jim ji přál. Aby usnuli a jejich nesmírné bolesti zmizeli.
Aby přestalo utrpení které je nesmírným utrpením i pro mě, pro jejich okolí, pro ty, kteří je mají rádi. pro každého člověka, ve kterém ještě zbylo kousek citu.

Také je zvláštní, jak mnoho lidí kvílí a naříká nad člověkem který zemřel, kterého už nikdy neuvidí...a přitom mu nebyli schopni říci za jeho života, když kolem nich procházel,,Mám tě rád." ,,Ahoj příteli" nebo ho jen navštívit, popovídat si, poslat pohled, dopis, pozdrav.
Není náhodou strach ze smrti strachem z něčeho úplně jiného?? Strachem že už nemůžeme napravit co jsme pokazili, zničili? Že už se nemůžeme omluvit a říci ,,Promiň" ?
Není to náhodou strach z něčeho, co podvědomě cítíme, uvědomujeme si to, ale nevíme co to je, odkud to přichází a jestli to skutečně existuje?
Není to náhodou podvědomý, vnitřní strach z toho, že se jednou budeme zodpovídat ze všeho, co jsme udělali?
Co už nemůžeme napravit?

Co je tedy smrt,,,Vysvobození...nebo břemeno.???!!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter