Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Novinářská z kolekce ...
Autor: zemla (Občasný) - publikováno 2.8.2011 (22:38:21)
další v kolekci>


 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Periskope, zastav své rozbujelé ego, a příště pošli avizo. Zase seš vedle - ale objektivně. Je úplně jedno, v jaké kategorii se dílo nachází. Kategorie nejsou od toho, aby člověku sdělovaly, na co se má dívat a na co ne. Kategorie se snaží již vytvořené nějakým způsobem pojmenovat, zařadit - nikoliv Periskopovi říci, na to se nekoukej. Když hodnotíš nějaké dílo, hodnotíš ho jako celek, pokud analyzuješ, rozebíráš části. Ty jsi hodtil jako celek - to, co bylo recipientovi předloženo. Nikde jsi nenapsal "koláž je taková, text takový" - psal si výlev na celek. Ostatně on to "kýč" jako celek opravdu není. A tvoje poznámky jsou dost často bez hlubšího zamyšlení - já jsem bral dílo skutečně jako celek - interferenci mezi obrazem a textem. Už přestaň z bubřením, jinak brzo praskneš. Myslím si, že to je hodně zajímavá práce, pořád. Jenom člověk víc proniká do kontextů věcí. Už mi říkáš "chlapče", což mi nevadí, ale beru to jako trapnou manipulativní techniku. Těď mi zase říkáš nečtu, ale já myslím, že docela pečlivě. Nějak se pořád snažíš tu svoji "božskost" obhajovat, ale pořád jsi neudělal věcné, rozmyšlené hodnocení toho, o čem vedeme diskuzi. Jenom mě tady burácně přesvědčuješ o tom, že jsi neviděl předmětné dílo v celku, kvůli nějaké kategorii. Dyť je to úplná blbost! Já přeci nemůžu zato, že ty střílíš a nevidíš:)
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 6 7 8 11 12 14 15 16 18 19 (21) 22 24 27 28 30 31 32 33 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter