Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Novinářská z kolekce ...
Autor: zemla (Občasný) - publikováno 2.8.2011 (22:38:21)
další v kolekci>


 Periskop (Občasný) - 9.8.2011 > JARO> chjo, tvá původní, posléze přepsaná poznámka zněla: sorry, již jsem je našla, omlouvám se - ale musela jsem listovat... proč si to tak nenechalo? myslíš, že bych ti vpálil, že jsem měl tudíž pravdu a ty jsi lhalo a jedno, že jenom z lenosti? seš vedle, nechal bych to plavat... a dokonce bych tu omluvu i ocenil... no nic, ty to zase musíš hnát do konfrontačního tónu... vzal to čert... jsi hodná, že mi představuješ redaktory, ale většinu redakce znám osobně, ať už z různých čtení, výletů, spolupráce či prostě z každotýdenních sedánků v hospodě... kromě jiného si nemyslím, že bys měla JENOM nepřátele, nikde jsem nic podobného nezmínil... spíš si myslím, že tvé nabízení rezignace není (kulantně řečeno) dost důsledné, že se ti prostě nechce toho redaktorského mantlíku vzdát, nejspíš proto, že ti dodává falešný pocit důležitosti... tolik můj pocit... co se vytáčení a tvých nervů týká mohu snad poradit jen jedno, věnuj se hodnocení (hodnocení, nikoliv rozhazování déček a bodů) a mě si prostě nevšímej... až tak je to jednoduché... a jinak už mě to pindání fakt nebaví, takže: pokud nemáš nic k publikovanému dílu (což je pro tebe i tvé alternicky typické) loučím se a nechám ti poslední slovo jako šílené svini... vracet už se nebudu... p.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Periskop
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 6 7 8 11 12 14 15 16 18 19 (21) 22 24 27 28 30 31 32 33 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter