Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POSTPORNOPROPAST
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 15.8.2011 (17:23:03)


 Šílená svině (Občasný) - 23.8.2011 > Bajata> Fajn. Příště pošli avizo. Jak jseš rozčilenej, tak všechno pleteš dohromady a to, z čeho dost neprávem obviňuješ jiné, děláš o to víc sám.
Takže na vysvětlenou: slovo "aréna" jsem dal do uvozovek a znamenalo to něco v tom smyslu, že když dáš dílko na totem, tak vstupuješ do prostoru veřejného, do míst, kde už nejseš pod ochranou přátel, kteří, protože dotyčného znají, tak zohledňují kde co - včetně toho, že chválí, aby potěšili nebo podpořili. Když jsem studoval, mnohokrát mě profesoři vymetli tak, že jsem se nestačil divit - bylo to dobře. Už jsem nebyl dítě, ani dospívající, ale mladý muž a nechtěl jsem žádné "kecičky" na chlácholení. Nevěřil jsem takovejm těm, co se jim líbilo všechno - věřil jsem lidem, který byli schopní říct, že je něco pěkná sračka (a když sami byli dobří, v tom co dělali), bylo pro mě o to větší radostí, když mi něco pochválilili (a i to se mi stávalo, světe div se!). Já si myslím, že je dobře, když jsou na totemu lidé citliví, jako ty (když se z nich ovšem nestanou přiblblý magoři), ale myslím, že je také dobré, když to někdo napálí pěkně narovinu, co si o tom myslí. Ale to už jsem psal před pár dny oxitocinovi a jen se opakuji.
Co se týče mého charakteru - ano, nejsem andílek, to je pravda, spíš trochu provokatér - i já se (a to už je mi dost přes třicet) touhle diskuzí něco dozvídám, zvláště o mladších, o tom jaký jsem byl taky - proto mě to asi baví si s tebou psát, ale už to vidím, že si asi neporozumíme. Mrzí mě to, ale ne zas tolik, abych se tím kdovíjak trápil. Co se týče redaktorství, pokud ti vadím, tak se s tím nějak vyrovnej, pěkně piš a nechovej se jako blbeček.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter