Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POSTPORNOPROPAST
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 15.8.2011 (17:23:03)


 Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Šílená svině> ČEKAL JSEM ŽE NAPÍŠEŠ NĚCO PODOBNÉHO. PŘEKVAPILO BY MĚ KDYBY TO BYLO JINAK.
v ČEM SI URČITĚ NEROZUMÍME,,JE TO, ŽE JE ROZDÍL MEZI KRITIKOU A KRITIKOU.
POKUD POVAŽUJEŠ ZA DOBROU KRITIKU JEDNO, DVĚ //NEBO I VÍCE// VULGÁRNÍ, NIC NEŘÍKAJÍCÍ SLOVA, NEJSME NA JEDNÉ LODI.
a NIKDY NEBUDEM.
CO MĚ SE TÝKÁ, DOBRÁ KRITIKA JE OSTRÁ KRITIKA.
ALE VĚCNÁ A AKTUÁLNÍ.
VŠE OSTATNÍ JE UŽ PODPORA ČLOVĚKA. Z RŮZNÝCH DŮVODŮ.

TAKÉ SI ALE MYSLÍM, ŽE PRO TO JE POTŘEBA CIT.
CIT UMĚT ŘÍCI TŘEBA I NA TVRDO JAK SE VĚCI MAJÍ.
STEJNĚ JAKO JE TŘEBA NĚKDY DRUHÉHO PODRŽET, PODPOŘIT, DODAT SEBEDŮVĚRU, ODVAHU.

nOOOO...A JESTLI SE CHOVÁM JAKO BLBEČEK,...
jEN JSI MI POŘÁD NEVYSVĚTLIL V ČEM JSEM JAKO BLBEČEK.
ZAJÍMALO BY MĚ TO MOŽNÁ UŽ JEN PROTO, ŽE PODLE TOHO, CO JSI NAPSAL O SOBĚ, BUDU TÉMĚŘ JEDNOU TAK STARÝ.
COŽ SAMOZŘEJMĚ NENÍ MÁ ZÁSLUHA ANI PŘEDNOST, ALE ASI JSEM MOŽNÁ PROŽIL NĚCO VÍC. NE JEN VYMETENÍ OD PROFESORŮ na fakultě. TŘEBA JSEM ZAŽIL VOJNU.
ALE NE TU VOJNU CHVÍLI PŘED SLAVNOU ,,SAMETOVOU " REVOLUCÍ NEBO DOKONCE PO NÍ. S klukama jsme nevěřícně zírali, protože jsme ještě do toho ODPOČINKOVÉHO, LÁZEŇSKÉHO CENTRA, KTERÉ Z TOHO UDĚLALI a jak jsme tomu začali říkat, museli na cvičení.
Je úsměvné poslouchat ty mladé kluky jak vyprávějí, že byli na vojně.
ALE ZAŽIL JSEM OPRAVDOVOU VOJNU. U PROTIVZDUŠNÉ OBRANY. MYSLÍM ŽE PROTI TOMU BYLI PROFESOŘI JELIMÁNCI.
TO, CO JSEM TI NAPSAL A HLAVNĚ JAK JSEM TI TO NAPSAL,
BYLO ÚMYSLNĚ.
NACHYTAL JSI SE. TAKHLE TOTIŽ ZJIŠŤOVALI, JESTLI VŮBEC MŮŽE ČLOVĚK SLOUŽIT U PRODIVZDUŠNÉ OBRANY.
NEMÁM ALE V ÚMYSLU TĚ NĚJAK PONÍŽIT.
JEN TI NAPÍŠU ŽE PODLE TOHO,ČÍM JSEM NA VOJNĚ PROŠEL, BY TĚ ZA TOHLE POSLALI K PéTépákům.
NEBO BY TĚ URČITĚ VYŘADILI Z OSTRÉ, PROTIVZDUŠNÉ OBRANY.

HODNĚ ŠTĚSTÍ.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter