Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POSTPORNOPROPAST
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 15.8.2011 (17:23:03)


 čtenář oxík kožený - 25.8.2011 > Bajata> for báju a sviňuchu:
Trochu náhodou jsem na tuhle diskuz narazil a... potěšila mě. Protože v mnohém mi dala za pravdu. Rspktv podpořila a zocelila ve víře a názorech, ke kterým jsem musel dlouze dospívat. Týkala se otázky, kdy říkat syrovou pravdu (pomoci druhému se nalézt) a kdy jen potěšit (tzn spíš mlčet). Uplně zhrnuto: existuje hranice, kdy to ještě smysl má, a kdy už ne.

Začneme sviňuchou: u tebe platí jednoznačný ne. Nejsi schopen domýšlet, chybí ti naprostý základy a vhled.
Nejsi proto zbytečný člověk. I ty máš na světě svý místo. Jsi možná pracovitý a obětavý. Doufám proto, že u vás tescu, kde asi doplňuješ zboží, tě za tvou snahu patřičně oceňují a váží si tě. Radaktorskou činností ale škodíš (a to vynechávám její způsob, za kterej bys zasloužil vyloženě přes držku). Na druhých si nešťastně a zmateně řešíš sebe. To je zlo. Nejsi schopen se smířit s některými svými nedovednostmi. Hele, každej máme něco. Já třeba neumim upéct štrúdl. No a ty zase neumíš myslet s nerozumíš lidem. Smiř se s tím, ulevíš tím nejen druhejm, ale především sobě.

Tobě bájo vytýkám to, čeho se právě sám dopouštím. Reaguješ a snažíš se tam, kde to nemůže mít účinek. Nejenom plýtváš svůj čas, ale nepřímo podobné sviňuchy tak podporuješ. Že se s nimi vůbec o tomhle někdo baví, vzbuzuje v nich pocit, že jejich činnost není marná. Zodpovědně se je snažíš odradit, ale oni právě proto budou pokračovat. A nejde jen o podobné samozvané rádce. I z mnohých děl je jasné, že vůbec mluvit na nějaké autory nemá smysl. Nechtějí slyšet žádné pravdy, chtějí jen být ubezpečování ve svých současných stavech. To je z našeho pohledu jednoznačně špatně, z jejich ovšem JEDINÁ možnost jedinej možnej průběh. Jsem nafoukaní, kolego. Neodpouštíme druhým jejich omezenost. Bude nás to stát v očistci pořádnejch pár vpichů rozžhavenejma vidlema do prdele.

Dále bajato: si na totemu už MOC dlouho. Zasekl ses. Jestli potřebuješ podobné netové prostory k vylazování sebe samého, doporučuji - přejdi alespoň na nějaký jiný, podobný. Chvilku budeš tápat, pak se ti ale nalije nová krev do žil. Nový způsoby, nový lidi... Překonej svou pohodlnost.

Jsem na sebe naštvanej. Proč tohle píšu? Měl bych dělat něco pořádnýho a ne tady mektat. Ale důvod existuje. Je totálně odlišný od všeho předchozího. Chtěl jsem se tě totiž jen bajato zeptat, zda li ti něco neříká číslovka 6162. zdravím
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter