Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ekologie
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 30.11.2011 (16:02:24)


Skafloc (Občasný) - 2.12.2011 >

Téma dobrý, ale obávám se neúrodně popsaný. Ekologové jsou bohužel neefektivní manipulativní placená svoloč.

 

Nicméně nezvratný fakt je, že i pokud se v nejbližších měsících nezhroutí celý systém, tak do 15ti let se v Evropě zhroutí zemědělství. Především to konvenční. Ekologické zemědělství má určitou naději. Bohužel ne velkou.

Energetické vstupy na hektar plochy jsou v závislosti na potřebě pesticidů, insekticidů a umělých hnojiv čím dál vyšší a výnosy čím dál nižší protože půda je mrtvá, edafon mizí a fosfor z horniny se nedostane do povrchové ornice přes utuženou vrstvu uježděnou monstrózními traktory, takže rostliny stejně nemohou vstřebávat dusík.

 

Ale protože strana zelených je banda magorů, protože ekologové radši chrání kůrovce než aby protestovali proti harvestorům plundrujícím naše lesy a megatraktorům hutnícím pole, protože jsou placení za opruz kůrovce a jsou také placeni za neopruzování skutečných sráčů, protože chemický průmysl v zemědělství je jen v ČR byznys za 4,5mld. ročně, protože každý rok kdy ještě jde něco vykořistit se počítá, právě proto se ještě my dožijeme bídy, hladu a utrpení. Nebojím se vyhlazení lidstva. Ale průser to bude. Průser, vedle kterého budou všechny průsery novodobé historie vypadat nejapně.

 

A mocní si myslí ,že si koupí vlastní farmu a to je spasí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Skafloc
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter