Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pro egila a jeho Svítání v Ohňové zemi z kolekce Úvahy
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 9.3.2003 (01:15:18)
další>


egil (Občasný,Redaktor) - 9.3.2003 > V prvním plánu jsi báseň převedla do čistě daktylského rytmu (místy daktylotrochejského vzestupného..).. Já ji napsal volným veršem (daktyl + -)...

Co se týče významu, přijde mi, že takto postavená, by báseň mohla být o básnění jako takovém..

člověk by nejprve měl cítit a PAK teprve psát.. (v tomto sledu - to je důležité), přičemž úžina by zde byla symbolem básně jako takové..

Tento tvůj příspěvek (zařazený v rubrice "Teorie poezie"), chápu jako tvou interpretaci mé básně (a pak by tato interetace mohla vlastně být o interpretování jako takovém, protože interpretování je vždycky také až PAK - byl by to vlastně takový metarozbor).. Vím, že jsi neměla v úmyslu ji předělat, a ukázat, jak by to šlo napsat lépe (i když mnohým by možná tvá verze lepší přišla..).. Snažila jsi se text přizpůsobit tak, aby korespondoval s tvým pochopením a tímto způsobem jsi jej vlastně velmi osobitě interpretovala.. Jestli jsem pochopil správně, je to moc zajímavý nápad.. díky.. :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli egil
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 4 5 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter