Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Definice štěstí
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 15.5.2012 (14:46:36)


 guru1 (Občasný) - 16.5.2012 > Anneta> Ahoj Anneto,
moc děkuji, že se ti to líbí, a že se chceš informovat já ti k tomu ještě tady teď dodatečně něco napíšu.

Už včera proběhla v médiích zpráva vydaní WWF, že planeta země je v dezolátním stavu, a že v roce 2030 bude lidstvo potřebovat planety dvě. My, ale víme, že žádné dvě planety nemáme a ani nedostaneme, takže co z toho vyplývá?
A mimochodem před 3 dny NASA zveřejnila zprávu o objevení ohromné růžové planety za Plutem, která míři k zemi. . Zde si přečti související články a také článek o neznámém UFO objektu na slunci.

http://www.thetruthbehindthescenes.org/page/2/


Na mých stránkách www.survivalangel.blog.de se ve videu New 32° of Insanity z 15.05.2012 dozvíš, že se jedná o planetu Nibiru, která už je vedle slunce a také, že lidi nejen v USA, Austrálií, Finsku, ale i v Anglii dvě slunce vyfotily. Náhoda?
Proto také NASA opatrně lidi na jakousi novou planetu upozirňuje. Přeci nemůžou přiznat, že tady už za sluncem je, i když o ní vědí už od roku 1983.
Na závěr, já nechci a ani nešířím, žádnou paniku, ale jen si myslím, že když už oni na hoře nám lidem lžou a daná fakta zkreslují a zamlčují tak, že je povinností těch lidí co vědí o roce 2012 něco více a mohou se o důkazy opřít, ty jiné lidi upozorňovat či probouzet. Nebo´t pokud to Nibiru je a on se přiblíží tak se to bude týkat všech bez vyjímky. Tak ať si udělá každý kdo zhlédne mé odkazy na tohle téma názor sám. Já chci pouze informovat neboť jsem taky člověk.
Zdravím a pokud se sama přesvěčíš tak otevírej lidem oči i ty. Já myslím, že má každý z nás právo vědět zda se něco dějě.
Guru
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli guru1
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter