Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chemie
Autor: kouzelný človíček (Občasný) - publikováno 20.6.2012 (11:49:30)


 kranad=fernet (Občasný) - 21.6.2012 > Michelle> koukni na ty filmy, budou se ti líbit. lepší než teoretizovat. anglický pacient: hrdina je skutečný maďarský šlechtic, dobrodruh, ve filmu a scánáři samozřejmě "muž, ušlechtilý, bez minulosti". Double agent, sestřelený ve 2. SV, ve filmu popálený bez tváře a dožívající ve vybombardovaném kostele se zdravotní sestrou, kterou zaechali kvůli jen kvůli němu na místě a ta jej taky doprovodí umřít (injekcí). Madisonské mosty zase pojednávají a jediné skutečné lásce odpovědné matky, s uměleckým fotografem Clint Eastwoodem, do toho auta po neskutečně intenzivním vztahu pak s ním nenastoupí. Obětovala své city dětem. (začíná to tak, že ony se po její smrti zdráhají vyplnit poslední vůli - rozprášit popel kolem řeky - a pak z dopisů rekonstruují celý příběh. Hrdinka!!)

Tož tak.

Když zařadíš Mandolínu cpt. Corelliho (Nicolas Cage a Penelope Cruz, italská "operní okupace" řeckého venkova), budeš mít dva krásné večery. To ti přeji k večeru nedělnímu. Vlastně sobotnímu, v podělí zase do práce.

Romantika jak z Hollywoodu.

Ani Zamilovaný šejkspír se nežení a Amadeus s Valmontem jsou pak úplní alchymisté! Jak to jenom voni (vony) dělaj? To mi povězte!

(s tím orientálním pojetím trvalého svazku jsem to samozřejmě vážně nemyslel, leč však konflikt je víc než palčivý. Asi bude problém v onom slově "trvalý", aspoň Bible si to myslí.)

jo a "Občanku" budu opravovat - už tedy mám, jenže nejde mi to zatím nahradit, tak komunikuji s redakcí. Snad se zdaří, ať se daří!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kranad=fernet
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter