Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adepti do knihy leden 2013
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 12.2.2013 (09:49:13)


 Marthas (Občasný) - 5.3.2013 > fernet> To fernet: Jistě redukce vopruzu, ale jde tu taky, o to kdo bude vychytralejší a kdo koho dostane, nebo ne!! Je to jako souboj mozků: gangster, v tomto případě zastoupený Leviathanem versus redaktoři...
Samozřejmě, že to redaktory nebaví, kdo by se taky rád nechal urážet, ale jak vidno Leviathana to baví děsně, hraje si na muže tisíce tváří a baví se tím, zda redaktoři odhalí všechny jeho přezdívky a vulgárními provokacemi...
PS: Ohledně Zazo nemůžu sloužit v lednových nominacích jsem ji neviděla, nebo ho neviděla, bohužel neznám všechny autory, ale pouze pár a pak sama sebe!:)Nejsem tu tak často a nemám takovou výdrž.:)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marthas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter