Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pro všechny z kolekce všehosměska
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 19.4.2013 (16:44:40)
další>


Path Adamski (Občasný) - 19.4.2013 > v podstate mi príde strašne smiešne vedieť, že na vyjadrenie svojho názoru, pocitu, si sa potreboval oprieť o citáciu "velikána." všeobecne sa vraví, že citáty používajú najmä ludia, ktorí nemajú dostatok invencie a inteligencie na vyjadrenie svojho názoru. Po druhé, kedže si to naformátoval do "velikášstva," ktoré mi výslovne kole oči, chce sa mi výslovne povedať, že je to skoro "vydieračská serepetička.. plná rozpačitosti...pekne povedané, serieš si do huby. ty týmto citátom "nepoučuješ ??? " ty týmto citátom precvičuješ prst ??? odkial si prosím ťa nabral istotu, že ludia, ktorí vyjadria svoj názor poučujú????? Lebo ja som zatial nikdy nespozorovala kritiku, v ktorej by bolo striktne napísané..a toto si mal napísať takto, a tu mal byť jamb, a tam si mal napísať o oranžovej krave.. a tam ti chýba dĺžen.."V tejto polohe to vyznieva tak, že ti vlastne vyhovujú iba pozitívne hodnotenia a kolektíve honenie ega v štýle zatľapkáme, pohladíme, pofúkame. Nič iné. radšej ignorovať, lebo ak ktokolvek otvorí hubu a povie pravdu, tak poučuje, Kurevský nadhľad. Kurevské ego. Pozri, ja osobne som hodnotila asi tvoje dva príspevky, Slušne, vecne, pravdivo. Ked si mal nejaké námietky, mohol si ich prezentovať priamo tam. nemusel si zmazať diela a prísť na pľac a tváriť sa "košer..." najľahšie je totiž použiť iných. však ??, A to najdôležitejšie:- ludia, ktorí tu komentujú, väčšinou aj tvoria. to, že nie sú grafomani, alebo neprodukujú diela ako na bežiacom páse je iba ich plus. Počnúc a končiac mnou. celé totok od teba vyznieva iba ako fraška a zákulisný ťah pre "bezpečné dvierka." mne príde ovela viacej slizské to, že autor, ktorý nereaguje a nedokáže reagovať na spätnú väzbu v komentári, si dá námahu prezentovať "Svoju " požičianú múdrosť " v samostatnom príspevku. Alibi je svina však????...najmä ked sa zíde ako ospravedlnenie..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Path Adamski
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter