Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pro všechny z kolekce všehosměska
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 19.4.2013 (16:44:40)
další>


aaa (Občasný) - 20.4.2013 > Souhlasím s Path - ten, kdo sám nepíše, může mít co říct.
Třeba jako kritik. Stejně jako architekt nemusí ovládat zednické řemeslo, aby viděl, že dílo je řemeslně odbyto.
Ale kdo je dobrý kritik, erudovaný, znalý? Určitě ne ten, komu už při prvních slovech páchne z úst jako když vane vítr z Kanálie.
Opravdu jsi použil trestuhodně grandiózní font? Že by tvůrce tohoto editoru byl tak prohnaný a připravil usvědčující past pro velikáše? To asi ne.
Co se citátů týče, jistěže se dá všeho více či méně vychytrale nebo zlomyslně zneužít. Přesto bych užití citátů rozhodně neodmítal. Já osobně si ráno nepeču housky - jiní to umějí líp. Ani si za podzimních plískanic nestřihnu na zimák - protože jiní to umějí líp. Proto bych se nebál ocitovat myšlenky jiných.
Dokonce mi nepřipadá ponižující někomu věnovat sbírku básní dobrého autora ( když já ji napsat neumím, ani ten obdarovaný).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli aaa
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter