Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Igorek
Autor: johN madhead (Občasný) - publikováno 14.5.2013 (13:27:54)


 čtenář PKK - 15.5.2013 > čtenář> Ale chvíli vážně. Dal jsem si to stranou a teď přečetl. Samozřejmě je to o tři dimenze vejš, než cokoliv jinýho tady. To samo zdejší „redaktory“ vyděsí a netroufnou si ani kváknout. Když ale ne oni, zamudruju já, hehe.

Dílko je ucelený. První slovo v kontextu s posledním, čistá práce. Postavy a děje reálný, živý, dnešní. Poctivý. TO Nemůže napsat autor příliš odlišných osobních vlastností;) Opravdický redaktor by se pozastavil nad několika nenadálejma, zbytečnejma chybama, ale řekl by Ti je až pozdějc. Moc by se bál, aby nepřišel o možnost podílet se na Tvym tvůrčim růstu, šíření jeho výsledků a tvorbě zisku vč finančního.

Sakra, to mě ta hra na redaktora přestává brzy bavit. Tak jinak. Ony dílčí chyby nekonkretizuju, protože když povídku odložíš a budeš rok zarputile psát jiný, potom... už je uvidíš bez upozorňování. Prostě Tě nechci připravit o jeden z nejblaženějších pocitů, který může člověk zažít. Po přísný práci - uvidět vlastní masivní růst sám.

Předpokládám, že si plně uvědomuješ, na jak idiotskym místě teď svoji práci zveřejňuješ. Snad pro to máš nějakej (vychcanej) důvod. Ale to Ty skoro určitě. PPK-PKK
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter