Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohádky o světle a tmě
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 5.8.2013 (12:58:26)


 Aaen (Stálý) - 5.8.2013 > kranad> Kranade, moc díky za komentář a že jsi se zastavil.. Tenhle cyklus jsem dal dohromady za poslední asi půlrok. Pořád se mi vracel motiv černé a bílé. Mnoho měsíců. Vygradovalo to nějakými silnými věcmi v posledních dnech, díky kterým jsem tenhle básnický cyklus doplnil. Po dvou knížkách, co jsem vydal, konečně kompaktní dílko... Asi to takhle vydám tiskem, na knihu je to ale asi krátké... Možná sborníček s pár lidmi a ofsetem, ISBN... Možná časem do mé další (?) knihy, pokud budu cítit, že chci ještě něco říct, a napíšu víc materiálu... Ale nevím... Nemá cenu toho napsat co nejvíc a ředit to, co člověk sděluje (myslím u vydávání oficiálně a tiskem). Na internetu (Totemu) si hodně hraju, experimentuju... Tisk je něco jinýho. A co je tiskem, to je tiskem, a hotové věci to chce v pravý čas rychle pustit. A tohle je snad hotové a chci, aby to šlo i oficiálně. Už se domlouvám v jednom časopise, který jsem kdysi spoluzakládal, vyjde to asi jako příloha (tiskem, ISSN/ povinné výtisky). Budou i ilustrace - snad postava se Sluncem, Měsícem, Hvězdami; Chaostar; nespojený Uroboros... Uvidíme... Jinak klidně se do kritiky pusť i co se týče filosofického obsahu, jak chceš. Bude mi ctí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter