Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
Autor: susa (Občasný) - publikováno 6.10.2013 (17:55:58)


 Mima (Občasný) - 9.10.2013 > LeaLipszyc> ..proč dnes ještě míchat rádoby funkční politiku do všeho?...Ta zhasla už dávno přede vším dnešním i minulým...Umění "drzé" všeho druhu je jisté podhoubí "vzdoru"..., ani ne tak vždy proti něčemu, mnohdy více proti sobě zrcadlem, toť fajn...Světlo Slunce i žárovky sice svítí na všechny stejně, ale každý ho vnímá jinak, někdo "intimněji"... Mnozí se cítí "osvícenými", mnozí se jen tak řadí do řady...., někdo jen okouní, někdo dávno připraven pobaveně lelkuje...., a někdo jde přímo do útoku "za vhodných světelných podmínek".....Myslím, že Totem není místo nijak zvláštní, a není to právě teď prostředí, kde něco zrovna třeskutě kvete....Čas námi vnímaný je ale stejně zatím jediným "sítem"...., kterým projdeme nějak všichni...Já sem ráda chodím, i když to není "první liga", a generační problém zde je určitě, vono se to vystříbří...., i když propast je hluboká tak i tak...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter