Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 23.5.2014 (08:58:05)


Mima (Občasný) - 24.5.2014 > ..to je opět potěšeníčko..., neutečte odsud Ti, kteří stabilně dávají sem kvalitu...!!!... Těžko přesvědčit nováčky, že i zde se dá dále publikovat, a dočkat se odpovídající přiměřeně kvalifikované odezvy v jednom z tematicky podobných si virtuálním prostředí, stačí ale podívat se do zdejší totemu víceleté historie, aby bylo zřejmé, že tady bylo dobře... Odešlo mnoho autorů skvělých jinam, komentářů přínosných rovněž je pomálu, nastala možná právě teď chvíle, kdy noví autoři mohou totem oživit. Dávejte dál i nově své příspěvky třeba zrovna sem, jsou různé míry vkusu, profesionálně velmi sporné úrovně hodnocení a jistá tolerance, jak si kdo vybere.... Anonymní vulgarismus virtuální kvete všude, kam se člověk podívá... A je na každém, jaké prostředí komunikace si zvolí k prezentaci tvořivého snažení, i k možnosti hodnotit příspěvky jiných. Pokud je problém pro současnou redakci zamezit přístup "autorům" nechutných příspěvků a komentářů, trvá zatím zřejmě i příjemná možnost shlédnout kvalitnější příspěvky a přínosnější hodnotící komentáře. Soudím i podle toho, že už hodně dlouho bloudím pouze intuitivně nebo klopotně logicky v přijatých poznámkách..., k jakému příspěvku je přiřadit..., dříve tato funkce opravdu fungovala..., věřte-nevěřte... Mnohé jsem odradila, nebo možná některé inspirovala touto troufalou výzvou.
U příspěvku S.z.i..., náhodně i adresně. Protože zde zůstávají zatím autoři, jejichž příspěvky stojí za to shlédnout. A kteří poradí, povzbudí, inspirují...Často i někteří "anonymní" čtenáři..., kteří si při vší slušnosti zrovna "neberou servítky"..., ale v dobré vůli se konkrétně k příspěvkům vyjadřují...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter