Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něco o nenávisti
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 15.1.2015 (15:00:15)


Mima (Občasný) - 17.1.2015 > ...myslím, že "odklonění nenávisti od lidí k procesům" probíhá běžně, a nejen ve válce, a jak jinak, než skrze člověka. Nenávist k lidem obecně je chorobná úchylka jedinců, kteří se za válku jakoukoliv schovají jako žoldáci ... A jsou s nimi v první řadě samozřejmě Ti, kteří rozpoutají a obhajují válku s "upřímnou" ideou, a zase jde jen o pár "vůdců", kteří strhnou davy,a z pozic své původní ideje se odkloní k jiné, když je už zjevně potřeba spočítat "vítězství", na obou stranách.. Dav se benefitu nedočká, nenávist jedinců k lidem přetrvá, nenasytnost vůdců nezmizí. Zbývá odklonit dav od vůdců, kteří věří jen své moci... A davu přiklonit se s jakoukoliv vírou k rozumu... Kdyby se vědělo jak, tak to už dávno bylo. Nezbývá, než věřit stále, že i rozum jednou třeba uvěří a pochopí... Že nenávist není hybatelem !!! je také potřeba si uvědomit. Drtivá většina lidstva je mírumilovná. A média nemají plošně celosvětově takový význam, jaký se jim připisuje. Vzdělanost chybí, jsou propastné rozdíly kvality života... Tzv. "Udržitelnost rozvoje" zatím , možná, je možná..., i se ztrátami již nenapravitelnými.Já bych asi nejspíš "vyhlásila válku" nejdřív sama sobě...,a chtěla bych ji "vyhrát", přitom ale neuškodit nijak jiným...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter