Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něco o nenávisti
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 15.1.2015 (15:00:15)


 Sallybill (Občasný) - 17.1.2015 > žaža> To je přesně to, o čem jsem se nechtěl rozepisovat. Zrovna vztah: zaměstnanec - zaměstnavatel.Copak sama nevíš, jak to je? Zaměstnavatel klidně porušuje zákon na úkor zaměstnanců a zaměstnanci si to ze strachu nechávají líbit, protože dosáhnout práva je pro ně nesrovnatelně složitější, než kdyby tomu bylo naopak. Místo toho, aby se postavili za svá práva, snaží se utěšovat řečmi, že se stále mají lépe než kambodžští dělníci. To je ale nedokáže zbavit pocitu nespravedlnosti, a tak se realizují v osobní nenávisti k nadřízenému. A to je chyba! Neříkám: "Přestaňte nenávidět", protože to je pitomost. Když někdo nenávidí, nemůže to utnout, ale může, i když těžko, to lépe směrovat. Může svou nenávist odklonit od toho člověka a nasměrovat jí k pravé příčině, k procesu, ale to vyžaduje, aby se důkladně zamyslel. Tím získá možnost vidět před sebou člověka, se kterým je možno jednat, nikoli bojovat.
Asi jsem to napsal špatně. Chtěl jsem si to usnadnit a opřít se o všeobecnou zkušenost lidí, zvyklých přemýšlet, ale to z čeho mě podezíráš, mě skoro uráží.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter