Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
9
Autor: MontyJack (Občasný) - publikováno 20.10.2017 (15:00:07)


Pollock (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář bez kterého se svět netočí : ty máš o sobě neskutečný mínění na to že jsi hovno který přebaluje máma a netrefí se vidličkou do držky pominu že ty kecy o kradených obrazech jsou tvoje práce a je to jediný co dokázals urážet lidi kterým závidíš talent ale nepřejdu tady ty tvoje kecy o vlastní důležitosti a sledovanosti který jsi mi vykradl z příspěvku který jsem ti psal tady : http://www.totem.cz/enda1.php?a=341050 ..takže se každý může okamžitě přesvědčit jaká ty jsi zlodějská mrdka která parazituje na myšlenkách druhých takže takovej chcípák musí mít strašnej život ve kterým kdyby ho nekrmili rodiče jak tříletý dítě chcípne protože svět ho sežere zaživa..ty máš jediný štěstí že existuje internet a můžeš být anonymní protože kdybys tyhle svoje žvásty a čorky zkoušel v realu těžko by se každý druhý ubránil ti rozbít držku na hadry..to už vůbec nemluvim o tom že se sereš do umění přes tuto jedinou dostupnou dost upadající galerii protože si nějak nedokážu představit podobného čuráka jak jezdí na svým mrzáckým kolečkovým křesle po skutečný galerii a sbíhají se kolem něj lidi aby jim mohl ukazovat co je dobrý umění a co ne tak nějak to v galerii nechodí hošánku ale to nemůžeš vědět když jsi tam v životě nebyl..ono uplně stačí že si svoji ubohost představuješ jako důvod pro vznik uměleckých děl takže jsi mě už dokázal nařknout z toho že sem dávám věci kvuli tvejm veledůležitejm žvástům kdy nedokážeš dát dohromady ani jednoduchou větu a z toho stejnýho teď zkoušíš obvinit tohoto novýho autora kterej se určitě taky narodil kvuli tobě aby teda mohl jednou začít přispívat sem a doufat že přileze žebrák bez základního vzdělání a díky němu bude mít sledovanost jako prase ty máš fakt v hlavě tak nasráno že až se ti obnoví tep tak si namoč cumel do svých hoven a narvi si ho do krku abys pocítil svou důležitost ty dementní prvoku..
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter