Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
9
Autor: MontyJack (Občasný) - publikováno 20.10.2017 (15:00:07)


Pollock (Občasný) - 24.10.2017 > no tak a jste zase v osobní rovině jako všichni ostatní nechápu čím je vám teda nesympatická autorka která nenapsala nic na svoji obhajobu a už vůbec nepsala konkrétně vám i když bych ji pochopil..nemáte ráda člověka o kterém nic nevíte a máte hodnotit jeho dílo ne jeho osobu která je pro vás naprosto cizí takže se fakt dostáváte na úroveˇb ostatních chudáků kteří stejně tak nenávidí mě a moje vystupování takže terčem jejich útoků se pak stává tvorba což je dost ubohý způsob útoku na asi jako fackovat dítě které se nemůže bránit..moc hrdinský to teda není protože obrazy nemůžou mluvit a obhájit se že? a k tomu mému komentu jen tolik že logicky asi jen vy víte co sem píšete jako anonym a tak se opravdu nedivte že se občas někdo trefí do vás a nemusí to tak myslet ono by totiž uplně stačilo kdybyste ty diskuze dočetla do konce protože byste věděla že to občas i k nějakému konci dospěje a hlavně by vám došlo že teda nejste jediná kdo se nechává strhnout emocemi ke komentování v rovině ukřivděného děcka a hlavně že ten můj koment reaguje na člověka který dost stejným způsobem jako vy komentuje více autorů a více děl a jinde než u tohoto příspěvku a tím že se podepíšete pokaždé jinak a často zopakujete podpis po někom jiném nebo na něj navážete vlastní asociací to ještě více zaplétáte a nám ostatním taky..takže shrnuto mám dojem že váš vztek pramení z mýho komentu více než z Montyho dvou neosobních vět a jen nechcete připustit že jsem vás nasral protože proti mě jinak nic nenamítáte a není vám to vlastní a to skutečně nejsem tak ješitný abych si vše vztahoval na svoji osobu jen vím že nemáte naprosto žádný důvod se na Montyho nasírat protože vám žádný důvod nedala a takto reagují lidi často že svůj vztek pošlou dál po lidech kteří se nebrání to je docela běžná praxe že? nic proti tomu nenamítám protože tady je to ukázkové forum takovýho jednání a kdybych před deseti lety věděl jak to může dopadnout když se podaří odsud vystrnadit tu smečku psů kolem lumiika a rozprášit tento web jako pár jiných asi bych to radši nechal jak to bylo dřív i když to úroveň nemělo žádnou aspon tu bylo pár lidí kteří se dokázali pod svůj názor podepsat, když nic jinýho..btw. k tomu že zde komentujete negativně jen vy ještě dodám že vidíte že minimálně Ctihodný a ovečka tu stejnou věc řeší taky takže já fakt nemám možnost rozeznávat další anonymní komenty navíc když se dokola opakují takže nepředpokládám že někdo jako vy tak vehementně vnucuje svůj názor druhým i když od druhých to čekat musím takže snad pochopíte že váš vztek nemá žádný opodstatnění i když se nemusím zastávat nikoho kdo dělá věci po svým ale minimálně je slušnost počkat si na samotný vysvětlení autora ..pokud teda už všechna fakta neobjasnil což v tomto případě zjevně udělal.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter