Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Plenér pro Ovečku
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 24.10.2017 (20:03:49)


 bernhard (Občasný) - 26.10.2017 > čtenář> Tak tady bych se dovolil Pollocka naopak zastat, i když je to tvůj názor, ale co se týče "čisté abstrakce" tak v tom je tento autor mistr - vzhledem ke svým vlastním názorům na abstraktní umění to nemyslím jako umělecké pozitivum, spíše jako handikep ;), pollock totiž stále vidí ten posun umělce od reality k abstrakci lineárně jako vývojový začátek a konec kde abstrakce je top (já myslím že to je syntéza z obou světů, tedy city v kombinaci s rozumovou kontrolou a narativním vyprávěním, touhou něco sdělit kromě pouhého vizuálního "ukázání", prostě systémově podobně jako fungují dvě mozkové hemisféry a ten proces tvorby tak pracuje i např. v hudební kompozici nebo v literární tvorbě), ale k tomu jsme oba napsali hodně, možná až moc, a nemá smysl se dále přesvědčovat. Každopádně zde na totemu vystavuje dlouho, dával tu kdysi i odkazy na portfolia na jiných svých webech, takže celkově jsem od něj viděl dost prací, proto si stojím za názorem že abstrakci tvoří prvotřídní. Má vymakanou grafickou techniku ale to je asi vše - pokud bych se vrátil k tomu přirovnání k hudbě, viděl bych to asi jako kdyby skladatel neustále studoval (až do pokročilého věku) stupnice a tóny, tvořil z nich kompozice pouze v tom technickém smyslu, kdežto někdo jako Richard Wagner tvořící opery nebo symfonie...- no asi to je jasné co chci říct.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli bernhard
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter