Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STYDÍM SE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 27.1.2019 (16:47:44)


j.f.julian (Stálý) - 29.1.2019 > již léta mi sedává Na Ořechovce, před mou funkcionalistickou vilkou, nějaká vodrbaná ženská. Je v roztrhaných šatech, jak z filmu od Vláčila, a když jdu okolo s mladými kůzlátky z noční Prahy, tak nastaví šátek a čeká až jí hodím korunku či dvě. Dívá se na mě vlhkým pohledem zhrzené ženy-alkoholičky na héru a občas se neudrží a mne si veřejně vulvu. Říkám jí-copa tu děláš stařenko, proč nejdeš do azyláku, trochu se umýt, vopláchnout ten hnus, vždyť ukrutně smrdíš! Kolikpak ti je, stařenko? Ona vždy něco blekotá a jakoby v extázi se mi snaží líbat ruce. Klečí... Dnes už vím, kdo to je! Ona tam totiž postávala již, když žil ještě táta. Také Národní umělec. Je to žena, která se zasekla někde v 9 letech - na koncertu Viktora Sodomy si prvně stříkla do bombardérů po bábě a vřískajíc se mu dala v šanc. On ji však s pohrdavým úšklebkem překročil-a to ženy neodpouští! Je to přesně ten typ, který stává před domky Gotta, Sagiho, či Matušky. Čeká ji jen svěrací kazajka a blázinec, inkontinence a posrávání na veřejnosti. Nepředstavujte si ovšem Divou Báru-krásnou pannu s trojkama a úžasnými koleny. Toto je BABA JAGA s křivými hnáty, vytlučenýma zubama tzv. oharky, smrdí až Na Hanspaulku. Ano, dnes jí hodím pětikačku! Vím, že miluje představu jak mně myje nohy, jak uklízí zvratky po mých uměleckých souputnících a oprašuje s pobožnou úctou mé literární ceny. Chápu, že je napůl negramotná a napůl dementní, že neopětovaná láska ji zatemnila mozeček velikosti holubího vejce, že se mstí a je mi stále v patách, hledá na int jakoukoliv zmínku o mně a je nešťastná, že se nedostane na mé liter. stránky, kam pouštím jen vybrané a soudné, kteří o poezii stojí a rozumí jí. Ale, ač nejsem krutý, co se týče mě, tuhletu STOLKERKU KLIDNĚ MŮŽE PŘEJET V3S. U mě má jen SNB a je příznačné, až osudové, že vyvrcholila pod básní Stydím se...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter