Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
RYBIČKO
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 3.9.2019 (08:37:30)


Čtenář - 3.9.2019 > Půjdete všichni do knihy a do časopisu. A do zborníku, a do rozborníku, a do zbory, a do rozborky samopalu a do rozborky tanku, to si máknete čučkaři, paroubek se na vás přijde podívat, paroubek a jeho petra, oni to ještě daj do kupy, ty dva, uvidíš, uvidíme, uviděno bude jest. ale nejdřív se musí vrátit zlaté časy československé kultury. landovský, ladovský ještě musí střihnozt nějaej ten kus s adamírou, vzpomínáte, jak s nima na synkáči julián pil až do dna, do dna kluci, až do dna, a pilo se a veselo bylo jakov praze, ostravě a telči v léťe. A julda na to: ted přišla ta naše chvíle - a všichni skočili do rybníka. zlatý časy, to ještě bude trvat, než zas narostou lukášovi vlasy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter