Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem YETTI!
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 1.10.2019 (05:28:55)


j.f.julian (Stálý) - 1.10.2019 > No vidíš Bohuno, tvá upřímnost boduje. Přidám se.
Už jsem měl z tebe radost, ale pak jsem si přečetl tvé tzv. anonymní komenty, i když všichni víme že je píšeš ty, a zkazila jsi mou víru ve tvé uzdravení.
Jestli to píšeš mně, tak už si ušetři práci, jenom mně to povědílo, že dělám dobře, když se s nimi nezdržuji a tak to bude i dál!
Protože jsi opožděná, tak ještě jednou-já anonymy nečtu!
V duchu svého dnešního díla pokračuj, to si vždy přečtu a věřím, že i celý Totem pobavíš!
Budeš-li tedy tímto způsobem hledat dál pokoru (vím, je ti teprvá 13 let), tak se pod stromkem těš na moji trilogii, když ji neumíš sehnat (zatím jen 1 díl) a možná tě pozvu i do Violy.
Je to jen na tobě, pa, puso! jfj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter