Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co vidí oči louží
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 26.6.2020 (11:05:48)


 1 helen (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Tohle mě zaujalo, já bych dokonce řekla, že se situace stále opakuje dokola. Obecně, kdo se vyčlení z davu, píše jinak než ta šedivá masa, která dá maximálně čtyřverší volným veršem, tak je zatracen a vyštván z litwebu a když je třeba navíc ještě populární, jako julián na Libresu, nebo Anál na Literu, tak se strhne válka mezi jejich příznivci a odpůrci, která pro klid konkrétního webu vyvrcholí tím, že dotyčnýho, který inteligencí, poezií i názory zastíní jak ustálené hvězdy, tak samotné publikující redaktory s patentem na poezii i kritiku, bude z nějakého zcela pofidérního důvodu štván, a jelikož maj kluci odvahu a slušnou formou vítězí nad sprosťáky, tak nakonec i zablokován. Už vůbec nezmiňuju, že ti, kteří tzv. přispívají finančně mají tu slávu předplacenou a nějací cizinci jim jí nebudou brát.
Tady se v bleděmodrym odehrává to samé.
Jistěže mě obviníte, že jsem z party juliána, ok, máte pravdu, já jsem tady, a je nás tu víc takových, kvůli němu, ale to neznamená, že neocením jiný autory, když se mi to líbí, když ne, tak mlčím, na závist tu máte bohunu nebo co je to za úchyla.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 1 helen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter