Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 6.12.2020 (12:57:16)


 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Špatně, teto Kateřino. Každým kopnutím do julimana jelimana se dopouštíš útoku na zcela nevinnou bytost. Hřích tím tedy dost možná vzniká, byť jemu neublížíš.

On není schopný sebereflexe, takže je nevinný. Příroda je ovšem chytrá. Nevinní lidi bez sebereflexe jsou zcela imunní vůči jakékoli kritice. Je to jako svítit slepci laserem do očí nebo mlátit klackem do šutru. Nedělá to s ním nic.

V tobě to ovšem vyvolává hluboký pocit viny a proto se pak chováš k jiným lidem daleko líp. Judla tedy je užitečný, ale svou nevinností. Pokud si neuvědomuješ, že je nevinný, a přesvědčení, že je pohrdáníhodné hovno tak není jen sebeklam, znamená to, že i ty jsi ve své nevědomosti nevinná a kopáním do judly se hříchu nedopouštíš. Jen zarmucuješ zákon všehomírné lásky.

Bohužel jsem ti jasně vyložil, jak věci jsou, takže už do něj nevinně kopat nemůžeš a pro kompenzaci karmického dluhu bude nutno chovat se k méně nevinným lidem ještě o dost líp než dosud.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter