Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 6.12.2020 (12:57:16)


 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Co nedomyslí muž, co žena jo? Tadytohle? Nebo ještě něco jiného? Todle je málo todleto.

Žena je jako dřevokazá houba. Přisaje se a vysaje zejména oslabené organismy. Staré trouchnivějící stromy. Takže pokud se fakt prostěžuje a citově provydírá k nějakému ritu, bude to jen proto, aby uspíšila/dokončila zkázu chcípajícího. Pak zase s povzdechem nastoupí muž, ženu pošle "strážit život" a vytvoří nový systém.

On muž nedomyslel, když vynalézal pračku, sušičku, troubu, myčku a tak, že tím ženu strašně urazí, protože jí ukáže, jak hranaté a nevzhledné stroje zastupují její hlavní funkci vyjma porodu. Její přínos. A v ženě vzkypěl opravdový hněv, a volný čas, který získala tím, že za ni pečou a perou a suší a vaří stroje, nevložila do ničeho přínosného, ale do čirého rozkladu. Žena své notorické stěžovatelství přenesla na akademickou úroveň a vzniklo hnutí, kterému se furt něco nelíbí. Jsou to ne ani tak feministky, jako spíš Trautenberkyně. Jejich plán? Ničit!

A snaží se vlísat a být důležité pod rouškou zuboskřipného uznání, že jako ten muž taky néni úplně zbytečný a občas něco vytvoří, ale že jako přece jen tomu cosi chybí. Cosi, co heprý žeprý dodá až ta žena.

A já furt nevím, co to je. Co to teda je? Strážení života bude znamenat co? Vždyť je nás skoro osm miliard. To je nutné hlídat? Čím to budeš hlídat?

Ženy slibují, že až jako budou víc vládnout, tak nastoupí jakési kouzelné cosi, absencí čehož jsme tak strašně nespokojení a smutní, ale věčně nespokojená je akorát žena. A čím víc vládne, tím je nespokojenější, takže to vidím úplně jinak s tebou a tvou kačkou, julčo. Dostaneš naplácáno, až se ti poštěvák rozkmitá blahem, pak půjdeš pěkně postaru péct buchty a ze všeho nejvíc budeš nadšená, když bodrý patriarcha spokojeně zamlaská a nezbičuje tě svazkem kopřiv.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter