Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.12.2020 (13:09:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Jako jsi drakonián - zase mistr v balanci na hraně. Ty víš, že pod mým nickem nesmíš být jula, ale musíš se snažit. Tak to paroduješ.

Budu muset vydat díl o tom, jak si lidi nemají nechat vysvětlovat kosmické principy od iluminátů, satanistů a vůbec kohokoliv z globálně mocenského systému.

Viděla jsem ten rozhovor s iluminátem. To je strašný. Oni ti vysvětlí, že místo toho, aby šli do sedmé dimenze, tak se vydali do třetí dimenze trápit malá zvířátka a vést s nima krám a ty jim ještě málem poděkuješ!
Maj rádi Jehovu a uznávaj tu drakoniánskou stvůru za autoritu! Zmetek jeden nefilimsko-satanistickej. Prej že já náš pánbíček! Nasrat.
Stvořitele maj za pralátku, ze který si můžou kouzlit, místo toho, aby měli kosmické vědomí za Autoritu nejvyšší.
Prej že se budeme dimenzionálně dělit, že by tady jako darkonián a ti, co mu věří, šli do blbý dimenze a ty hodný do dobrý dimenze a tady ve 3D by zanikl život" To by se jim líbilo, sviním jedněm Drakoniánskejm.

Vidíte?
Darkoniáni musí balancovat na hraně kosmického zákona - jak tenhle vykuk, jak mi okupuje identitu "PřilítliMimozemšťani", co jednak popisuje realitu, ale vždycky pokrouceně, zpraseně, tak, aby to hodilo jiný význam.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter