Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
muzsky akt
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 23.4.2003 (00:00:55)


Miroslav Langer (Občasný) - 23.4.2003 >

Tak jo, Filipe, když jsi mě k tomu vyzval. Ta fotka se mi nelíbí. Nejsem schopen přesně říct, co se mi na ní nelíbí, ale nelíbí se mi.

 

Nemám tam jediné místo, kterého bych se chytil, celé to na mne působí nekompaktně. Pozornost přitahuje ta bílá šála (mimochodem, největší a nejvýraznější bílá plocha, kterou ta šála vytváří, je v oblasti břicha, či spíš podbřišku). Naopak tvář je proti té šále šedivá a skrytá, černé pozadí tam s tou šálou taky nesedí.

 

Výraz toho kluka mi přijde nepřirozený. V obličeji jaksi vyrovnaný (to dělají asi ty zavřené oči), naopak napjaté ruce. Jestli je to nehraný výraz, jestli je přirozený pro něj, tak to pro mne nic neznamená: Co tím chci říct je to, že mi ten výraz nic neříká, netuším, co si ten kluk myslí, co cítí, prostě jen tak klečí, "oblečenej do bílé šály" a má zatnuté pěsti.

 

Pokouším se to srovnat s dívčím aktem - ty přece také bývají mnohdy nepřirozené. Nevím, co na tuhle námitku říct. Snad nejsou tak nepřirozené, snad vyjadřují konkrétnější emoci, snad - v případě, že emoci nevyjadřují, působí (s nadsázkou řečeno) "prvoplánově krásně".

 

Možná je to jen nezvyk, jen nedostatek zkušeností se způsobem, jak působí mužský akt tohoto druhu. Proto nehodnotím známkou, jen píšu, co si myslím a že si myslím, že to není dobrá fotka.

 

Berte mé hodnocení prosím s rezervou jako pokus někoho, kdo fotografování nerozumí, říct, co si o něčem takovém myslí. Tentokrát bez teoretických pouček a jen podle toho, jak to na mne působí.

 

P.S. Nevím, jak to myslel Silák s tím, že bez šály by to bylo lepší. Možná tak, že s něčím jiným než se šálou - v tom případě bych s ním asi souhlasil. A možná i bez šály... (Proč by vadilo, Filipe, že má kluk hubenej hrudníček ? Že má hubený ručičky, to ti nevadí? Podivné...)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter