Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Význam Česko Slovenska v tranformaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.1.2021 (00:52:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2021 > čtenář> Víš jak. Máš pravdu, že je to už poslední stadium stále stejných problémů. Kterým vidím řešení a tím, co píšu, jsem si dost jistá, jsem si jistá, že komunikuju s mimozemšťany, protože je i vidím a média na celém světě, psychická, říkají de facto stejné věci, co se mi dějí. To není náhoda.

Nemáš právo mě urážet a šikanovat. Nejen, že je to normálně nenormální, něco takového dělat, tak prostě už nemáš ani racionální společenský nárok, jak za totality. Dokonce nemáš ani vědecký nárok. protože jakmile se média racionálně shodují, tzn. prožitky mnoha lidí najednou, což se děje, jen je to stále alternativa, nejedná se o vychýlenou šílenost jednoho jedince.

Šamani prostě existují a tato společnost je nemá právo šikanovat, jak se snažíš neustále vyvíjet takový dojem a sám se stavíš do role patronace společnosti.

Prakticky jsi ale zločinec, trol NWO, iluminát a směješ se tu lidem do ksichtu. Ale dojde na tebe.


Dávám to ven kvůli tomu, že to potřebuju naformulovat a domnívám se, že to nikomu neškodí. Vůbec nikomu. Jenom NWO a jejich trolům to přidělává práci.
Jinak to je neškodný.

Takže si vyliž, jula doufám tě už bude mít víc na háku, když je vysvobozený z té diskreditace, že je tebou terorizovaný.

Že už se to ví.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter