Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimozemšťan z galaktické federace na obrázku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.12.2020 (17:47:05)


Zeanddrich E. (Občasný) - 30.3.2021 >

Já vím, že se už opakuji, ale říkám ještě jednou: nevím, co a komentáře mi připisuješ, ale


1) Tvé příspěvky jsem se snažil číst (mimochodem, má intuice td. tam nenašla snad jedinou chybu),..., ale diskuze jsem už, z nedostatku času, většinou nečetl. U Tvých příspěvků -od prosince až do dneška- jsem udělal jen několik poznámek, a snad vždy POD SVÝM JMÉNEM (a daly by se snad na prstech jedné ruky spočítat).

2) Až do MDŽ jsem nevěděl, že je tu aktuálně nějaký uživatel jménem Magda.


..
..

A pokud dle četnosti mých příspěvků usuzuješ, že jsem tu na Totemu nějak často, tak to nejsem. Dá se ověřit i na dalších serverech, kde mám profily, že tam teď chodím jen velice málo, z důvodu přemíry mých úkolů, dá se říci. Tudíž že nevím, co se kde v které diskuzi píše, je docela přirozené, a pokud nereaguji na nějaký komentář někoho, znamená to prostě většinou jen to, že jsem ho nečetl.

((...)).

e. r.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter