Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A JE TO TADY-už z vrahů covidmafie leze pravda!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> To tvrdím už rok, bohužel se plní všechny mé předpovědi, které jsem tu chtěl zveřejnit už před oficiálním covidem. Ale co by se stalo, kdybych tu napsal vše co jsem viděl v klinické smrtI? Jak vidno, ani teď to napsat nemohu, lidi by se tomu-mně zase jen smáli. Oni prostě nechtějí věřit, že si s nimi hrají, že jsou loutky a užiteční idioti. Facebook, resp. Google, Gates atd. stojí za těmi vakcínami, za covidem, tak není divu, že očkování nakázali jako povinnost zaměstnancům, a dnes se toho chytají i ti naši šmejdi, už není pochyb že to je organizovaný zločin a že to bez krve nepůjde, což se zase jen opakuju. Když jsem si četl-opravoval jednu ze svých knih napsanou před deseti-15 lety, tak jsem se zděsil nad svými předpověďmi, jak se to všechno plní... Nemyslím si ovšem, že mám nějaké zvláštní nadání, myslím jen, že od narození přemýšlím jinak než běžné ovce a vidím věci v jiném světle. Aby měla Bohuňa a další přizdisráči radost-je to ovšem vyváženo mojí neschopností žít v tomhle světě...
Chce se mi tu napsat další události, i celosvětové, ale proč? Nikomu nic dokazovat nemusím, tím méně blbům, a pak také, v podstatě si s tím nevím rady, asi začnu léčit lidi, aby ty mé schopnosti byly alespoň k něčemu... (vtip?)

Vzpomeneš-li si Bohuňo na vše, co jsem ti předpověděl, měla bys mít staženou prdku...

Lidi bordel udělají, ale až se to každého osobně dotkne, podle mě LIDSTVO nestojí za to, abych komukoliv cokoliv radil, doufám, že brzo chcípnu-datum už znám, jen mu moc nevěřím...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter