Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A JE TO TADY-už z vrahů covidmafie leze pravda!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

No víš jak, jestli si neumíš rozklíčovat karmu vaší rodiny, tak se pořád nabízí služby psychoterapeutů, rodinné konstelace atp.

Jinak já nehajluju, to si pořád namlouváš, že jsem rasistka, já začala světovou válku tím, že jsem musela spřáhnout Orient s Evropou na civilizační bázi, pak jsme se spojili s Ruskem na rozumové bázi a pustili se do toho nevychovanýho iluminátskýho fracka USA. Tak jsme zabránili dalšímu rozvoji světové války, zabránili válce s Íránem a vůbec dokázali spoustu zázračných věcí.

Sice to není úplně ideální v současnosti, ale věc se posouvá dál a pokud se podaří dosáhnout dostatečného prozření lidstva, dosáhneme vědomého kontaktu s galaktickou federací, kteří nám pak budou nápomocni jako duchovní mistři, aby se podařil skloubit spirituální vývoj s technickým vývojem a zastabilizovat civilizaci na zemi tak, aby žádná rasa nebyla bitá.
To vyžadovalo idealismus nejvyššího kalibru, čisté myšlení, ryzí srdce.

Toho bys nebyl schopnej. Mně je třeba úplně jedno, jestli tvoje babča byla černá, nebo zelená.
Ty ses nepovedl.
A že musíš hledat na nevinných lidech rádoby prohřešky, aby ses cítil líp, to ti nepomůže.
Sám jsi jeden velký prohřešek a infiltrace nelidské bytosti do lidské rasy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter