Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Taktika je naprosto jasná - rozdělit a vystresovat, podchytit strachem.
Tak blbečkům zakázali po nocích chlastat a roznášet si viry na vánočních trzích, tak za to budou moct neočkovaný, to je jasný.
Mimochodem já se davům vyhýbám vždy a ráda a nesnáším ty kovový těžký výpary z těch očkovaných uvědomělých prznitelů rasy.

Jinak je ovšem další taktika naprosto jasně strategická, nikoliv zdravotní.

Policie, zdravotnictví, hasiči, vojáci ... na dětičky a paní učitelky si netroufli šáhnout.
Proč? Protože školství drží padesátnice a neočkovaný jsou srdcařky, co drží ten kolotoč v provozu.
Kdyby jim dali takto ponižujícím způsobem nůž na krk, vysraly by se jim na to, protože motivace proč vydržet ve školství je často už tak velice nízká.
Takže kdyby si dovolili tohle ve školství, mají po školství.

A to stejný se týká policie, hasičů, armády atd.
Drží to padesátníci.
Těm se snaží říct naše milá NWO vláda - ne nestačí ti utéct z oboru, stejně se tý popravě nevyhneš.
Neutíkej, nevyplatí se ti to.
Tak si chtějí zachovat jádro, vyhrožováním a nahnáním do pasti.
Zdravotnice pak taky neutečou, že jo.

Bez padesátníků, z nichž ti neočkovaní jsou zrovna ti pracovití, jak dělají svou práci jak mají, aby na nich mohl parazitovat shnilý NWO kolos, bez takových držáků je ten obor činnosti v piči co?

Hm, zajímavý.

No jo, tak ať do toho ti spláceči těch hypoték jdou no... ty jejich baráčky pak zarostou novým lesíčkem a bude klid.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter