Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.1.2022 (21:20:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Cestou povrchní vypatlané zkázy s vysokou sledovaností se mohou vydat pořady o vaření, společensko - kulturní rubriky, nebo turistický týdeník.
Ne ovšem esoterický web. Já o Avušce Brožové, co vede Příznaky Transformace, pochybuju už dlouho. Černomagický ohoz, pokrytecké prolhané kecy a neskrývané hrabání peněz, zneužívání důvěřivých idealistů na stavbu svého baráku zadarmo atd.
Ale teď už mne začíná pořádně štvát.
Diskredituje veškeré esoterické weby, snahu všech lidí, kteří něco skutečně ví a umí a ponižuje je tím, že si tam pouští takovou stupidní blondýnu, která nic neví a neumí a sledovanost má díky algoritmu "blond kráva" a podpoře NWO.


Když je někdo jenom idot, O.K., to není trestné.
Ale když se rozhodli podpořit agitku a zájmy NWO, ať shoří v pekle.

Někdo by měl tý slepici Matějčkové říct, že je mimo a ať drží hubu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter