Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.1.2022 >


Než Křešová Svobodová přeloží a přežvejká, že se její slavný zdroj Elena Danaan hádá se svou jedinou kámoškou, která byla v channelingovém vztahu s tou stejnou šmejdskou partou jako ona, Megan Rose, tak si to radši zjistím sama.
Automatické překlady z angličtiny jsou dostačující.
Na co Křešovou Svobodovou.


Takže - Elenka někde pomluvila Megan, že jí lidi nemají věřit.
Megan tvrdí, že jí v listopadu vypadl signál od Galaktické federace (což určitě není GF), protože jakési infiltrované zmutované obludy měly zlou vysílačku na soukromém pozemku.

To krásně odpovídá.
Skutečná Galaktická federace během listopadu a prosince rozkládala "Matrix", iluminátský systém vysílačů a satelitů, padalo to do moře (kdo se co dozví což). Takže tý Megan vypadl signál.
Protože s ní mávali ilumináti.
Eleně nic nevypadlo, protože ta nemá signál, to je normální satanistka od NWO, prý bývala členka temné flotily.
Ta Megan je jejich oběť, blbá naivní blondýna.
Ovšem telepatického signálu je schopná, takže někdo zaskočil.

Tak uvidíme, jak se bude dál dařit Elence, plány se jim nedaří.
Než to Křešová přežvejká, to aby se v těch čarodějnicích člověk radši zorientoval sám.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter