Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.1.2022 >


Tak přeci Andrea Svobodová Křešová už přelouskala Elenku, má to na facebooku "Zprávy z Galaxie".
Elenka vydala vyjádření k Megan.

Evidentně ji hacknuli Rusáci :-D

Ne, dělám si srandu.
Vypadá to, že Galaktická federace skutečně sundala Matrix, Megan Rose spadl signál od NWO a nahradili jí ho,
takže bude Megan plácat nějaké neškodící nesmysly, namísto dřívější NWO propagandy s nějakým Val-Nekem.

Ale už se budou děvčata v tzv- "channelingu", který má jenom ta Megan Rose, rozcházet.
Elena nemá channeling, to je satanistická svině od NWO.
Ale to, že Megan ztratila původní NWO signál, je pro tu černou důru nebezpečné.
Megan Rose je podle Elenky nebezpečná svině, která měla ji, nevinnou dušinku s čistým ryzím záměrem, poškodit.
Až tak strašně jim ublížila, nevinným liliím.

Elenka:
"---V listopadu 2021 jsem obdržela nouzovou zprávu od Thora Hana:
"Přeruš kontakt s Megan! Nic jí už neříkej a sleduj ji!“"

"--- Později se ke mně připojila vrchní velitelka Ardaana:
"Galaktická federace světů přerušila kontakt s Megan W. Rose.""

(ve skutečnosti ji asi poprvé kontaktovala)

Celé je to o tom, jestli nějaký Val Nek je Val Nek, nebo není Val Nek. A hlavně - skutečný Val Nek je podle Elenky buzík, takže je otázka, jestli by bylo lepší, kdyby to nebyl Val Nek.

"Entita, která v listopadu 2021 převzala komunikaci s Megan Rose, a která je s ní v kontaktu, není skutečný Val Nek."

"Vždycky jsem věděla, že Val Nek je léta ve stabilním partnerství s krásným Telosianem jménem Mirkak."



....
....
....


Já nevím, jestli tyhle disco-příběhy z USA musíme sledovat v našich českých, daleko racionálnějších poměrech.
Ať si jdou princezny do telenovely.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter