Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Téma KOSTKA je dokonalá.
To se bude islámský mafii hodně líbit holky :-)

Já se jenom jistím, kdyby Křešovou Svobodovou zabil někdo jiný, než Galaktická federace.

"Ti, co jsou řízeni z té kostky" ... úplný perly

Doopravdy existuje plno plno spletitostí, spadající pod kolonku "nesmí se o tom mluvit" ... 2 miliardy regiliozních lidí by měli kdyžtak spletitosti kolem Islámu slyšet od skutečných alienů z Galaktické federace a ne od blonďaté krávy...

Ono totiž s jejím vyjádřením, že Galaktická federace uctívá jako božský zdroj "Ženu", je třeba pochopit, že ne všichni jsou tak filosoficky v pohodě a maj to na háku, jak Češky a jestli si děvenky myslí, že když pindají česky, alkajdu to nezajímá, jsou fakt naivní... :-)


To říkám jen tak, z vlastních psychotických zkušeností ... že když jde o světovou kultickou válku, je třeba brát v potaz víc aspektů, než svoje holčičí práva pičkovat na netu. 2 miliardy lidí je docela velký počet.

Tvrdit do toho, že zrovna pro ně letí teploušek Val Nek a že to pro ně channeluje Elenka s božskou vůlí USA .... ňami, co na tohle říct, než .... blondýna.


Pak tam popisuje přesně to, co říkám o Eleně Danaan, přesně to na ní sedí. Nasazená figurka, trojský kůň, který dělá pro NWO, je z tajných vesmírných programů, dělá falešná poselství a vráží klín mezi vyznavače Galaktické federace, kdy sundá mimosmyslový projekt Galaktické federace, pomluvila ho blondýna Křešová Svobodová … a místo toho nainstaluje buzerantskou USA korporátní úchylárnu s Elonem Muskem.
Jenže to samozřejmě blondýnečka vysvětluje tak, že kdo nevěří právě jí, ten je stižen tímto zlým programem MK Ultra. Pozor, tentokrát už chytře bez čipů a energetických implantátů.



Já ji chudinku od NWO pomlouvám.
Tahle kunda vrazila ten klín první a ať si dá pár facek za píčoviny, co plácá.
Dojede na to, jsem si tím jistá. Sere se do věcí, kde nemá absolutně žádnou aprobaci a manipuluje debílky, že vymezovat se, logicky se ptát, je špatně.
S těmi šediváky, jak se jí z nich klepe hlas, jsem se musela rvát.
Mám, co říct a i tak si dávám pozor na to, co vypustím za kravinu.


Pak nám taky paní překladatelka samozřejmě poradí, co ve složité dimenzionální situaci - běž si povídat s pejskem a kytičkama, buď ještě větší debílek :-)
Já ji žeru.


Jo, teď se snaží propašovat myšlenku, že je super to dobývání Marsu a že nám Galaktická federace za našimi zády bez našeho vědomí, jako vědomého lidstva, které ví, co dělá, uzavřela nějaké dohody.
Bože, to jsou takový pomluvy.

Tvrdí, že naši sluneční soustavu hlídá Solar Warden, tzn. pokračování tajných vesmírných programů.
To je lež. Hlídá nás Galaktická federace a když se podaří nějakým lidem, kteří už dávno nenesou značku „Solar Warden“, létat jako alieni, mají z toho radost, že je nepoznám. Ale to bylo jen krátké období posledního rozstřelu, čistky mezi údajně loajálními vůči Galaktické federaci. Absolutní většinu obrany, dozoru, provádí přímí členové Galaktické federace, ne nějací nudlové od Elona Muska.

… Channelingy Eleny Danaan jsou prosty veškeré manipulace, říká Svobodová Křešová … to si netroufnu říct ani já a že mám zkušenost s channelingem s Galaktickou federací :-D Tak asi jsou mimozemský buzíci spolupracující s Eloenm Muskem čistší, co já vim.

A má tam fotku, Elenka, černá důra, jak se tmaví s falešným úsměvem před tulipány, no něco na té fotce hezké a pozitivní je ... tulipány, žluté tulipány... é e é né, to jsou narcisy, žluté narcisy....

Á zase kecy o tom, jak si lidi vedou skvěle a jak jízlivé bodavé zlé ježibaby, jako jsem určitě já, to všechno ničí. Jo.

Teď plácá to, o čem jsem tu psala před rokem - že lidstvo bez Drakoniánů bude super. jenže se ukázalo, že ne, že je zparchantělý a že i bez Drakoniánů je to děsivá verbež, která potřebuje nehoráznou čistku, což se naplnilo po celé měsíce zbytku roku 2021 a já lapala po dechu a lapala po dechu, že to snad není možný ... fuj, to je taková prolhaná svině, úplně je mi z ní už špatně, ještě třičtrvtě hodiny!

Jaj, teď zase žvásty o tom, jak byla Elena v baru v zařízení na Jupiteru s tím načesaným blbečkem z 50. let z Pentagonu.
To jsou žvásty.
Prý, že je to tam horší, než pod palbou 5G, jak jim furt v Galaktickém velitelství Aštar furt skenují mozek.
Ať se jde vycpat nána, když věří takovým blafům. V tom zařízení u Jupiteru nikdy nebyl žádný člověk, vůbec nikdy tam nikoho nevzali, říká moje GF.
Ale! To místo u Jupiteru je prý taková přestupní stanice, křižovatka, zázemí, které hojně využívala místní cháska galaktické mafie, napojená na Hollywood a temnou flotilu. Takže třeba tam Elenka byla, jako členka temné flotily, tak ví, jak to tam mezi všemi těmi divnými zločinci chodí.

A teď představuje Elenky hnusný nesympatický mimozemšťany. Fuj.
Pak jsou tam kresby i nějakých dobrých ras, i ten spirit, co z toho září je de facto pravdivý - podobné mé kresbě z mojí zkušenosti ...





Tak pochybuju o tom, že kdyby Eelena Danaan znala tento typ mimozemšťanů a byla s nimi v kontaktu, že by mluvila o buzících a Elonu Muskovi a dohodách s lidstvem uzavřených bez lidstva, jako nějaké Artemidiny dohody, kecy o tom, jak USA povedou svět, směšný směšný směsný
Ale jako bývalá členka Temné flotily Elenka skutečnou Galaktickou federaci zná, tak proto dokáže tak přesvědčivě manipulovat.

Jsou to svině prolhaný, všechno otočí úplně obráceně.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter