Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2022 >


Když si člověk zadá "galaktická federace" do google za poslední měsíc, vypadne z toho Eli Staníková, Svobodová Křešová a já.

To je správný.
Jinak by to vypadalo, že celá GF je jen banda USA šmejdů. Lásečková skupina Orá Natarů Šarí se na FB rozplývá nad Michaelem Jacksonem!
Mně normálně jebne.
To myslí vážně?!

Co je tohle za špinavou hru probůh?
Asi jsem jediná, kdo je doopravdy v kontaktu s GF a jsem poctivě blázen a musela se rvát proti NWO.
Proto nedbám na prestiž, tohle není o prestiži a učesané image, kéž by to někdo konečně pochopil.


Už se někdo konečně kouknul na to nebe?
To je neuvěřitelné pozorovat, co se kolem této záležitosti děje.
Kdyby ezoterická scéna nebyla zlikvidována tajnými službami, kýčovitými kecy a spekulantskými hony za ještě větší senzací od Dr. Sally, tak se snad dalo alespoň ezo-scéně plošně vysvětlit, že mají pozorovat nebe.

Bohužel, že je potřeba mimozemšťany aktivní vůlí přivést na zemský povrch, to nikoho ani nenapadne.
Přitom to je potřeba.

Já to říkám od začátku - je tu GF, koukej na nebe, všimni si, že tu jsou a věz, že jsou přátelští.

Jenže tomu nikdo nevěří, nikdo nekouká na nebe, protože jsem málo úslužná, roztomiloučká a korektní.
Nikdo nechápe, že jsem prošla válkou, že jim na úsměvy sere pes.
Jak dlouho tahle idiocie ještě bude trvat?
Až přistane GF, já budu vysmátá, už nebudu muset nic, obhajovat každou logickou věc, které hmyzácké NWO říká ne.
A věřím, že až přistane GF, už budou mít infiltrované NWO a jejich poskoky pod kontrolou, že se prokroucený prolhaný svět plný úskoků a podrazů stane definitivně minulostí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter