Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3 channelingy – GF Aurora Ray, Aštar Šeran a Arkturiáni
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.2.2022 (18:24:27)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2.2022 >


I v těchto zdánlivě hodně podobných channelingových zprávách je vidět rozdíl mezi falešnou spiritualitou od nepřátel NWO, kde je Aštar Šeran nehynoucí blond klasika a Galaktickou federací, Arkturiány, což má být vysoko vyvinutá rasa spolupracující s GF.

Zatímco falešníci to rvou naprosto uměle, bez jakýchkoliv procesů a jejich pochopení, do Lásky s velkým L, aniž by jaksi řekli, jak toho docílit, tak GF a Arkturiáni se snaží nastiňovat psychologické procesy a poskytují vodítka.
Pro mne je to trochu polívčička, ale i tak je to pro mě přínosné, ale chápu, že pro široké potřeby mas je to velice pěkně formulované. Že je třeba sbírat odvahu žít svobodně a pochopit to jako proces, který probíhá hluboko vevnitř a vnucuje se, razí si cestu, že mnoho reakcí, které vykládáme jako negativní, jsou ve skutečnosti pozitivní.

S tím mám bohaté zkušenosti - viz. moje info válka proti Křešové. Vidím, že plácá nesmysly, tak proti ní vyrukuju - to je přece povinnost, když vím, že je nebezpečná a že dělá, třeba nevědomě, pro NWO. To je využití hněvivé energie pozitivním způsobem. Ten hněv vzniknul kvůli ní a vznikl jako energie nutná k obraně, já tu energii využila na obranu a je mi lépe a radostněji. Špatně by bylo, kdybych ten hněv nezpracovala a přeměnila ho v leptající letargii, deprese a beznaděj - a to by mi způsobil anti-kritický, rádoby moudrý postoj, který razí mnozí zastánci Křešovky:
Že někoho kritizovat a upozorňovat na to, že ten člověk je něčím vadný, nebo říká vadné věci, je vadné. Že to dělá čirá frustrace a je to nedůstojné.

To je šněrovací postoj od NWO, těmito stupidními postoji mají zpracovanou celou společnost.
A je to taky hlavní motiv jejich spirituality, který viz. výše v článku vnucuje Aštar Šeran:
Přidej se k Lásce, podporuj egregor Lásky, potřebujeme lidi, co září lásku.
Neříká jak. Výsledkem jsou lidi, kteří jsou vlastně totálně šouplí, jsou psychicky nemocní. nepracují s emocemi pravdivě. Jsou v tenzi, snaží se zářit lásku, jednak láskyplně, povzneseně, uměle vynechávají temnou stránku, pravdivost, ironii, proto nerealizují psychohygienu. Jsou jak balonek, co se nafukuje a nafukuje, roste napětí, neurozy, úzkosti a frustrace. Pak balonek praskne, dotyčná se buď složí, nebo pořádně emočně vybuchne.
No a je po Aštarovském blond úsměvu.
Tyhle umělé teze jenom lidi dělají víc blbé a nemocné.

Galaktická federace, jak je znám, jsou dobří psychoanalytici a pracují se skutečnými psychoprocesy. Už mi vyléčili mnohá traumata svými metodikami, kam patří hlavně to, že nezakazují žádné projevy, naopak mě podporovali, když jsem třeba brutálně nadávala. Oni to nevidí jako vulgárnost, ale mají radost z toho, že konečně tu realitu vidím a dokážu ji pojmenovat pravdivě. Což znamená brutálně nadávat.
Nebo mě nikdy nenutili do nějaké askeze, uměřenosti, když jsem byla už ze sebe mnohdy zoufalá, že se nedokážu zvednout a víc si v něčem poručit, tak mi třeba říkali, že to teď ani nemám šanci, že tomu musím dát čas a ani si neuvědomuju, co se mi děje a v jakém jsem stavu a zpětně jsem viděla, že měli pravdu a že po půl roce jsem úplně někde jinde a staré traumatické reakce už nemám. Je pravda, že vůči nám přistupují dost láskyplně, jednak sami žijí v poměrně harmoničtějším prostředí a jednak jsou to podobné emoce, jako najít někde nějaké zbídačené tvory - první pomoc pro ně je vždy projevem lásky.

My tu první pomoc potřebujeme hlavně na spirituální úrovni, psycho-spirituální poradenství, abychom se vymanili z hypnozy, manipulací, uvědomili si násilí na nás páchané a dokázali překonat trauma a usadili se v lepším psychické pohodě, kam patří i nový způsob myšlení.

No a tyto procesy obnáší všelijaké fáze, které se nedají překonat jakýmkoliv nafouknutím se do Lásky a zářením té údajné energie.

Co je pravda, tak fakt, že už pouhá vizualizace světla spojená s láskyplným pocitem k sobě dokáže kupříkladu dost házet s negativními, parazitickými silami, opravdu se těchto energií vyloženě štítí.
Ale nedá se říct si - tak a teď budu zářit lásku. Dá se to chvíli, ale bez pochopených psychoprocesů takové předsevzetí vede jedině k psychickému zhroucení.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter