Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Dezinformační scéna je v šoku, říká expert. Na wikipedii se píše, že "Aeronet.cz" BYL a náš premiér Fiala říká, že je to strašné a že na Ukrajinu pošle další zbraně, protože ho o to požádal jeho NWO kolega Zelenskij.

Takže, co z toho plyne:
ČR je nesvobodný stát, kde nám vládnou zločinci.
Za nás, bez nás, bez jakékoliv ohledy na naší historii sahající alespoň 1500 let dozadu na našem území, VYHLÁSIL RUSKU VÁLKU.
Což je sebevraždný krok a všichni naši předci si toho byli vědomí.

Vzhledem k dalším okolnostem, kdy příznivci Ruska, kteří tu zemi odmítají vidět jako ďábla, jsou neočkovaní, vše bude velice napínavé a zajímavé.
Příznivci západních demokracií jsou očkovaní.
Rusko války vždycky vyhrává - proto stačí jen vyčkat času a brzy je po tomto systému a 24.2.1948 a 2022 vstoupí do našich dějin, jako den pořád o tom samém.
Zdůrazňuji, že mezi pojmem "demokracie" a "svoboda" není rovnítko.
Vnitřní svoboda, kterou nám závidí i Američani, se našeho národa drží a bude držet dále.
Nevím, jak demokracie, ale to je stupidní NWO systém, který není vůbec tím, na co si hraje, takže: CHUJ S NÍ.


Dále tu máme velice zajímavý efekt převratů.
24.2.1948 tedy začal v naší zemi natvrdo komunismus CCCP. 40 let se tu hustilo do hlavy, jak jsou Rusové nejlepší, Američani zlí, zakazovala se skutečná diskuze. Co z toho vzniklo? Odpor. Ten se naplnil 17.11.1989
To mi bylo pět let. Já zase celý život poslouchám, že zločinecká politika USA, která vyvolává krvavé mlýnky na maso po celém světě je DOBRÁ, EU která politicky navazuje na fašismus třetí říše je DOBRÁ a Rusko je ŠPATNÉ, ZLÉ a zase ŠPATNÉ, ač nikoho nenapadá a nebýt jich, tak se na Blízkém východě s nadšeným podporováním USA vraždí dodnes.
Také, je celou dobu zakázána jakákoliv diskuze.
Což si naše SS faši žido vláda podškrtla předevčírem, že jsou totalitární prasata a hovada.
Vznikl ODPOR.

Ten se naplno naplní ... __.__.202_




Ovšem, proti minulosti, kdy by logicky poražená strana musela do undergroundu a disidentu a tam poctivě trpět 30-40 let, než vznikne zase ODPOR, je nyní situace jiná.
Ti, z jejichž dětí by mohl vzniknout odpor, jsou už teď mrtví - jsou očkovaní.
Nebudou, zemřou a navždy už budeme velká Slovanská Unie a navíc ještě, přiletí mimozemšťani.


Tzn., navěky se rozlučte se západem, příklon naší země k nim by mohl opět přijít jedině za předpokladu, že se bude ve Slovanské Unii lhát a zakazovat diskuze a volné myšlení a to do takové míry, že vzniknou nové generace ODPORU. Ale Slovanská Unie se radši poradí s Galaktickou federací, jak s tím diskuzním polem a volností internetu.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter