Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kiki_> 

Ono to relativizování, jestli je to ona, je dost těžké.
Já si myslím, že těžko najdeš druhou osobu, která má veškeré záhyby a faldy stejné.
Podle vlastních očí je to ona.

Pokud se chce soudit, ať dokáže, že to není ona.

A je trestné dát do veřejného placu něco této kvality, když zdravý rozum a vlastní oči vidí Křešovou v pornu?

K čemu budeme bádat, jestli je to ona.

To, že ta baba mlčí jak zařezaná a teď začala ještě v YT diskuzi vyloženě jít do Chvátala, že prý dělení Annunaki na Elohim a Nefilim je agenda temných ....
uf je to tak jak říkám, přesně tak.

A tady se rozhodně nevyplatí se bát a couvat před takovou nehorázností, jakože si ta kráva a to urážím ty zvířata, flundra jedna hnusná, ještě bude stěžovat, že si tu její prasárnu dovolí někdo rozebírat?

Ať si ta flundra přečte Bibli, já ji sice nečetla, ale na rozdíl od ní vím, že to jsou biblické pojmy.
Moje GF se k nim sama hlásí - že do toho, v jakých pojmech se dnes pohybujeme, nejvíce k nim sedí pojem Annunaki Elohim.

Oni se tu pohybují všichni, dobří, špatní v rámci cca posledního půl milionu let, kdy do zdejšího galaktického sektrou dolehla galaktická válka.

To se chce ta špinavá flundra výpovědí srovnávat?

Já málem nepoložila život za to, aby se nám na ezo-ufo scéně propagovala špinavá děvka od NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter