Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hodila jsem Křešovou sama se sebou do černé díry nekonečna, tam nevydržela ani milisekundu, tak jsem musela za ní do Prackovic.
Chytla jsem jí, namlátila do ní všechen svůj vztek a převedla do ní veškerou svou frustraci, dezintegraci, zoufalství, co jsem z ní nabrala od začátku jejího působení, kdy pomluvila projekt GF do dnešních dnů, kdy se na ni vyjevilo, že je špinavá porno kurva, co dělá pro NWO.
To ji Andrejku definitivně zabije - ty emoce patří jí, ne mě, ona je jejich viníkem, no tak ať si je užije.
Při nápadu ji zabít cítím silné souznění z českého infopole. Čímpak to, čím to je?
Následně jsem se dostala někam do Prahy, k Vyšehradu, vůbec Hradu a nastěhovala se tam s českou pompou, Kazi Teta Libuška se vrací.
Bude převrat, tahle chátra, co tam teď je, tyhle nové energetické nároky nevydrží.

Ať si Andrejka přikoupí líčidla, bude je potřebovat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter