Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 Kiki_ (Občasný) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


tvl, mě ať laskavě vynechá 😨 s díky fakt nechci aby mi cokoliv posílala... zrovna ona!

Ale tak je jasný proč to dělá - nějaká entitka jí nakukala, že musí tohle udělat, protože je spasitelka a je to tu špatný energeticky že se s tím musí zase něco udělat, ale že je to špatný pro tu entitu, to už jí nikdo nevysvětlí. Ten, kdo se přenese přes ten spasitelský komplex který byl v nás pěstován církví (!), ten vidí, že příroda je tady pánem nad námi všemi a dávno už ovlivňuje jak lidi tak zvířata. Spousta lidí mluví docela jinak než před 5 lety - a kde se to v nich bere? zcela přirozeně, mnoho z nich se ani nezabývá rozvojem ale protože se k nim dostane i to co vyzařuje jádro planety, tak se jim mění vědomí samo o sobě.
Jediný kdo si může stěžovat, jsou vážně entity, který přicházejí o krmení a tak pod rouškou spasitelských nesmyslů někomu nakukají aby globálně zasahoval.


Hele a víš co? klidně ať zasahuje, se jí to aspoň dříve obrátí. Opravdu jsem viděla i jednu "profesionálku", která má za to, jak ovlivňuje se svým zakrslým mozečkem mezigalaktické dohody pomocí kyvadýlka a všechny bytosti skáčou jak ona si pískne. V konstelacích provádí takové prasárny, že se to nedá ani popsat, konstelační profík by omdlel hrůzou nad její ignorování bezpečnostních pravidel. Také kdo k ní přestane náhle chodit (protože se mu nechce, nemá už na tu srandu peníze nebo se mu něco nezdá a jde raději jinak... zkrátka má na to právo, nějakou službu přestat využívat), tak několik lidí potvrdilo praxi, že je na dálku energeticky otlapkává a nutí je, aby za ní zase přišli - protože jí docházejí peníze (a on to nebyl globální požadavek aby k ní přišli zákazníci, ne, ona šla jmenovitě po konkrétních lidech). A ona si taky myslí, že má právo si s lidmi dělat co chce. Nějaká entita jí nakukala, že lidi tady jsou duchovní otroci a nemají právo ani na vlastní volbu, a protože ona je božstvy vyvolená, může jim vnucovat svou vůli (ale taky si myslí že jí může vnucovat i těm bohům, LOL). Každou chvíli jí posedne jiné božstvo, je to solidní přehlídka schizofrenie, Ega a pocitu, že tady chrání lidi, ale ve skutečnosti nechává za sebou pěknou paseku. Samozřejmě že chvíli mají lidé pocit, že jim pomáhá - to prostě ze začátku je vždy, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pastička se vždy uzavírá nenápadně. Ale faktem je, že se jí to už pěkně sype na hlavu, je to vidět, že se to obrací proti ní.
Andrea dopadne stejně, ne-li hůře, protože místo desítek lidí jede v tisících.


Křešovka si tím jenom urychluje situaci pro sebe, a sveze se s ní parta slepic které netuší kam dávají energii. A bohužel zase prodlouží tady nám to utrpení, že se musíme na tyhle prasárny koukat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter